پایگاه اطلاع‌رسانی گروه صنعتی ایران خودرو

ایکوپرس

شناسه خبر: ۱۶۱۵۰ یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۵۹ تعداد بازدید: ۶۳۱ Print View

ایساکو بر استفاده مشتریان از خدمات غیرحضوری برای مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد:‌

توزیع اقلام بهداشتی در تمامی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران خودرو

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا از مشتریان خود خواسته بود، تا حد امکان از خدمات غیر حضوری این شرکت بهره‌مند شوند اعلام کرد: با توزیع ملزومات بهداشتی، پروتکل جدید پیشگیری از ویروس کووید 19 در نمایندگی‌های این مجموعه در حال اجرا است.

توزیع اقلام بهداشتی در تمامی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران خودرو

 ایکوپرس - با توجه به توصیه کاهش استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی  توسط متولیان بهداشت جامعه و استفاده برخی مشتریان از خودروی شخصی، ‌ شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام کرده است، به منظور همکاری با هموطنان در خصوص رفع ایراد احتمالی خودروهایی که با خدمات غیرحضوری مرتفع نمی‌شود، با رعایت تمام اصول بهداشتی در نمایندگی‌ها پذیرای مشتریان است.
شرکت ایساکو از روز های قبل  توزیع لوازم بهداشتی اعم از ماسک، دستکش و لوازم ضدعفونی را در نمایندگی‌های مجموعه آغاز و پروتکل جدید رعایت موازین بهداشتی را به این نمایندگی های مجاز ابلاغ کرده است .  
به گزارش روابط عمومی ایساکو، شرکت خدمات پس ازفروش ایران خودرو از هموطنان خواست، در صورت نیاز به خدمات پس از فروش ضمن تماس با مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو 096440 یا ثبت درخواست در اپلیکیشن ایساکو، از خدمات غیرحضوری این مجموعه بهره‌مند شوند و مراجعه به نمایندگی را در اولویت آخر خود قرار دهند.
گفتنی است، خدمات پس از فروش این مجموعه با دارا بودن بزرگ‌ترین ناوگان امدادی در سراسر کشور، به‌صورت شبانه‌روزی آماده است تا خدماتی همچون انجام سرویس‌ های دوره‌ای (تعویض روغن، شمع، فیلترها، لنت ترمز و ...)؛ تعمیرات سبک و سنگین قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام و...؛  تامین و نصب باتری کمکی، تامین سوخت، بازکردن درب های خودرو، پنچرگیری و تنظیم باد، تعویض زاپاس و تامین رینگ و لاستیک؛ تعویض انواع شیشه و ... را درب منزل به مشتریان ارائه کند.