پایگاه اطلاع‌رسانی گروه صنعتی ایران خودرو

ایکوپرس

گزارش

مروری اجمالی بر مزايا و معايب استفاده از مكمل‌های سوخت و روغن

بالاخره مكمل خوب است يا بد؟

شايد شما هم تا كنون مطالب زيادي درباره انواع مكمل‌هاي بنزين و روغن شنيده باشيد و حتي اين گونه كالاها را در ويترين جايگاه‌هاي سوخت‌گيري ديده باشيد. اين فراورده‌ها كه محصولات نفتي به شمار مي‌آيند، توسط انواع و اقسام شركت‌هاي نفتي – از شركت‌هاي معتبر و صاحب‌نام گرفته تا شركت‌هايي كه نام‌شان را تا به حال نشنيده‌ايم – توليد و به بازار عرضه مي‌شوند.

با مشاركت درتوليد قطعات پيشرفته و خودروی 301 آغازشد:‌

جهاد برای رونق صنعت ملی

پس از لغو يك طرفه از قراردادهاي برجام از سوي شركت هاي خارجي از جمله پژو، گروه صنعتي ايران خودرو عزم خود را جزم كرده تا با تقويت زنجيره ارزش توليد خود، محصول پژو 301 را به صورت مستقل و بدون حضور شريك خارجي توليد كند .

آيا داشته‌هاي ايران‌خودرو، فقط زمين و ساختمان و تجهيزات است؟

ثروت هاي پنهان صنعت خودرو

هم چنان كه زندگي انسان‌ها فراز و نشيب دارد، زندگي بنگاه هاي اقتصادي نيز بالا و پايين دارد و در طول زمان، يك‌نواخت نيست. هر بنگاه اقتصادي در هر نقطه از جهان، بسته به شرايط اقتصاد كلان و بحران هاي بازار، با مشكلاتي روبه‌رو شود؛ حال اگر اين بنگاه اقتصادي صنعت خودروسازي باشد، هم از نوسان هاي اقتصادي بيشتر اثر مي گيرد و هم به نوبه خود روي ساير صنايع پسين اثر مي گذارد.

چالش های خودروسازان آلمانی با طعم استانداردهای جدید

امروزه صنعت خودرو با چالش های مهمی در سراسر جهان مواجه است و صنعت خودروی آلمان از این قضیه مستثنی نیست. از مهمترین این چالش ها می توان همگام شدن با استانداردهای اروپا در سال 2019، خودروهای هوشمند، خودروهای خودران و تغییر نیازهای مشتریان نام برد .

طراحی و تولید پلتفرم مشترك راهی برای خودرو سازشدن

استراتژی طراحی پلتفرم مشترک در حدود ۱۵ یا ۲۰ سال است که در جهان باب شده و از مزیت‌های بالایی برخوردار است که شامل متناسب بودن قیمت محصولات و افزایش سرعت دستیابی به تنوع در تولید خودروها است. در سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ خودرو اهداف بسیاری برای خودروسازان درنظر گرفته شده است.

۱