ایکوپرس

ایکوپرس

اخبار

به دنبال رضایت ۸۷ درصدی مشتریان از خدمات سیار

امدادخودرو ایران امدادخودروهای متفرقه را جاگذاشت

براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتریان از خدمات سیار این مجموعه ۸۶.۸ درصد است که با ارایه حدود یک میلیون خدمت به محصولات ایران خودرو و تمامی خودروهای سواری داخل کشور از ابتدای سال تاکنون و افزایش ۱۵درصدی تعداد خدمات ارایه شده نسبت به دوره مشابه سال گذشته، موفق به خدمات‌رسانی به مشتریان در مدت زمان کم تر از ۲۵ دقیقه شده است که از بهبود دو دقیقه و ۴۵ ثانیه‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد.

افزایش ۴۵ درصدی فروش شرکت درخشان ساز

مدیرعامل شرکت پلاستیک های مهندسی درخشان ساز گفت: ظرف ۵۰ روز اخیر، حدود ۳۰ درصد افزایش تولید و ۴۵ درصد افزایش فروش داشته ایم و در حال حاضر با حداکثر ظرفیت در حال تولید و فروش محصولات هستیم و این موضوع نشانگر حرکت در مسیری صحیح و رویکرد جدیدی است که براساس استراتژی های کلان گروه صنعتی ایران خودرو قدم در آن نهاده ایم.

به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

پیش فروش بزرگ محصولات ایران خودرو از ۱۳ بهمن آغاز می شود

گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا می کند.

در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران‌خودرو در دستور کار قرار گرفت

خدمات امدادی رایگان ایران‌خودرو به زلزله‌زدگان خوی

با تاکید و دستور مهدی خطیبی مدیر عامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، امدادرسانی به شهر زلزله زده خوی در استان آذربایجان غربی در دستور کار قرار گرفت.

در نخستین کارگروه تولید خودرو برقی تاکید شد

گام نخست ایران خودرو و مپنا برای تولید ۵۰ دستگاه تارا برقی

در نخستین جلسه عملیاتی کارگروه مشترک خودروهای برقی ایران‌خودرو و مپنا، گام های مهمی در راستای سیاست های کلان کشور در زمینه تولید نسل جدید خودروها برداشته شد و براساس آن مقرر شد۵۰ دستگاه تارا برقی از سوی ایران‌خودرو تولید و تجهیزات و زیرساخت‌های مربوط به آن نیز از سوی مپنا به عنوان گام نخست عرضه خودروهای برقی، تامین شود.

۱