ایکوپرس

ایکوپرس

اخبار

هم زمان با ایام مبارک دهه فجر محقق شد

ایران خودرو در تولید موتور هم رکورد زد

معاون تولید قطعات و مجموعه های ایران خودرو با اشاره به این که در ۱۶ بهمن ماه، شمارگان تولید قطعات پرسی و انواع موتور در معاونت تولید قطعات و مجموعه های ایران خودرو از تولید سال ۱۴۰۰ عبور کرده، گفت: این دستاورد مهم هم زمان با ایام مبارک دهه فجر و در راستای دست یابی به اهداف افزایش ظرفیت تولید این خودروساز صورت گرفته است.

در جلسه مجمع فوق العاده بزرگ ترین خودروساز خاورمیانه چه گذشت؟

پاسخ های خطیبی به تمام حاشیه سازان برای ایران خودرو

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به برخی اتهامات مبنی بر عرضه خارج از شبکه محصولات به برخی خواص و تحویل ۳۴ دستگاه خودرو هایما 8S به برخی مدیران این شرکت گفت: این مجموعه به هیچ عنوان خارج از چارچوب ها و مقررات جاری ابلاغی به شخص یا نهادی خودرو واگذار نکرده است.

نخستین نشست کلینیک فناوری خودرو توسط جتکو برگزار می‌شود

وبینار رایگان متدولوژی AUTOSAR، مسیر تحول نرم‌افزار در صنعت خودرو

نخستین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی راهکارهای فناوری در صنعت خودرو که با عنوان «کلینیک فناوری خودرو» برنامه ‌ریزی شده است، با موضوع «متدولوژی AUTOSAR، مسیر تحول نرم‌افزار در صنعت خودرو» به همراه پرسش و پاسخ و اعلام نیازهای فناورانه گروه صنعتی ایران‌خودرو یک شنبه ۳۰ بهمن به صورت آنلاین برگزار می شود.

با انجام تغییرات گسترده در مدل های جدید

تولید انبوه دنا جوانان و تارای سال ایران خودرو آغاز شد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که با بهبود مشخصات و کیفیت محصولات در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان گام برمی داریم، اعلام کرد: به زودی محصول جدید تارای سال که طبق نظرات مشتریان بهبود یافته از طریق بورس کالا عرضه خواهد شد.

مرحله دوم و تکمیلی سایت لجستیک سمندریل ایران خودرو افتتاح شد

مدیریت هزینه‌های لجستیک ایران‌خودرو در راستای کاهش بهای تمام شده

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که به دنبال کاهش هزینه های لجستیک و در نتیجه آن کاهش بهای تمام شده تولید هستیم، خواستار همکاری وزارت خانه‌های امور اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی برای اختصاص فضای بیش تر جهت انبارش مواد اولیه خودروسازان در گمرک آپرین در راستای افزایش سرعت در تولید شد.

به دنبال رضایت ۸۷ درصدی مشتریان از خدمات سیار

امدادخودرو ایران امدادخودروهای متفرقه را جاگذاشت

براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتریان از خدمات سیار این مجموعه ۸۶.۸ درصد است که با ارایه حدود یک میلیون خدمت به محصولات ایران خودرو و تمامی خودروهای سواری داخل کشور از ابتدای سال تاکنون و افزایش ۱۵درصدی تعداد خدمات ارایه شده نسبت به دوره مشابه سال گذشته، موفق به خدمات‌رسانی به مشتریان در مدت زمان کم تر از ۲۵ دقیقه شده است که از بهبود دو دقیقه و ۴۵ ثانیه‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد.

۹